BANDCAMP | MY SPACE | Download | Dyskografia | Kontakt: sierp.mlot(a)poczta.fm

piątek, 2 lipca 2010

Blog istnieje od wczoraj...

Blog istnieje od wczoraj i został raczej założony z przymusu, w końcu jakoś trzeba ominąć politykę i skrypty serwisu jakim jest MySpace. Zapewne nikt tu nie będzie zaglądał aby czytać moje wypociny, ale trudno. Noise i tak jest muzyką którą może jedna osoba na tysiąc zrozumie i doceni. Ale na siłę nie ma nikogo sensu przekonywać, bo mogą boleć uszy i głowa:)

Wczoraj właśnie ukończyłem i wrzuciłem do sieci moje dwie porcje wypocin. Pierwsza, Vacuum tube Loewe 3NF powstała znacznie wcześniej tylko leżała i relaksowała się gdzieś w przestrzeni mojego dysku twardego. Zaś druga, czyli MNS została ukończona wczoraj, czyli została upubliczniona z wystawieniem jej na tego bloga.

MNS to nie jest stosunkowo długi album bo trwa 23 minuty 27 sekund, ale dla laika nie zapoznanego z Noisem to i tak stanowczo za długo. Na samym końcu jako szósty utwór umieściłem mały dwuminutowy bonusik, który w ogóle nie pasuje do całości kompozycji.

Zapewne będę tutaj też umieszczał jakieś teksty ogólnomuzyczne aby ten blog nie zakurzył się i nie obrósł pajęczynami i pleśnią...

Ps. Jeśli ktoś tu zaglądnie to niech napisze nawet jakiegoś bezsensownego komenta, będę bardzo wdzięczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz